Baza Wiedzy
Procedura ponownej instalacji sterowników klucza sprzętowego
Wysłane przez Grzegorz Bobola dnia 16-01-2008 10:12
Dotyczy Windows NT/2000/XP/Server 2003)
Sentinel SuperPro Parallel Port Minikey
Sentinel SuperPro USB

W sytuacjach, kiedy po zainstalowaniu lub przeinstalowaniu aplikacji ArcGIS Desktop (ArcView, ArcEditor, ArcInfo), lub innych, klucz sprzętowy nie jest rozpoznawany bądź nie pracuje poprawnie, zaleca się ponowne zainstalowanie (aktualizację) jego sterowników.

 

 

Poniższy dokument opisuje sposób instalacji / reinstalacji sterowników Sentinel Driver firmy SafeNet dla kluczy sprzętowych LPT i USB.

 

Prosimy postępować ściśle według podanej procedury.

 

  1. Umieścić klucz LPT / USB w porcie i uruchomić ponownie komputer.

     

  1. Przy starcie systemu opcjonalnie uruchomić BIOS i sprawdzić czy port(y) ECP (LPT) i USB są ączone. 

     

  1. Ze strony: https://sentinel.gemalto.com/support-downloads/sentinel-drivers/
    proszę pobrać sterowniki klucza Sentinel Protection Installer v 7.6.8;
    lub najnowszą wersję dla kluczy Sentinel SuperPro dla Windows.
  1. Po pobraniu, proszę uruchomić program instalacyjny. 

     

Jeśli na komputerze zainstalowana była wcześniejsza wersja sterowników, pojawi się komunikat z opcją Upgrade, którą należy wybrać. 

 

  1. W kolejnym z kroków instalacji jako typ instalacji proszę wybrać opcję Custom.  

     

Taki typ instalacji pozwoli na zmiany w ustawieniach i wybór, które ze sterowników mają być instalowane, na przykład: Parallel Driver dla kluczy LPT. Dla kluczy USB proszę wybrać zarówno Parallel Driver jak i USB System Driver.

 

W każdym przypadku dla obiektu Sentinel Protection Server proszę ustawić opcję This feature will not be available (Niedostępny), jak na rysunku poniżej.

 

 

  1. Po zakończeniu instalacji proszę uruchomić ponownie komputer.

     

W celu naprawy bądź ponownej modyfikacji dostępności sterowników LPT lub USB proszę ponownie uruchomić program instalacyjny i wybrać odpowiednią opcję Modify lub Repair.

 



Komentarze (0)
Witryna internetowa support.esri.pl, używa plików „cookies”.
Więcej informacji o używanych plikach „cookies”, ich zastosowaniu i sposobie ich modyfikacji, znajdziesz tutaj.


Help Desk Software by Kayako Fusion