Baza Wiedzy
Procedura zgłaszania problemów za pośrednictwem my.esri.com
Wysłane przez Grzegorz Głowacki dnia 28-02-2020 12:33

Załączony dokument opisuje sposób zgłaszania problemów technicznych dotyczących oprogramowania standardowego Esri:

1. ArcGIS Desktop (ArcMap, ArcCatalog wraz z rozszerzeniami)

2. ArcGIS PRO wraz z rozszerzeniami

3. ArcGIS Enterprise

4. Narzędzi mobilnych

5. ArcGIS Online

6. Komponentów deweloperskich

 

Sposób zgłaszania problemów związanych z użytkowaniem rozwiązań wdrożonych przez Esri Polska pozostaje bez zmian.



Załączniki 
 
 3.procedura-zgloszenia-problemu-do-esri-polska.pdf (173.83 KB)

Regulamin usług | Regulamin serwisu Oprogramowania Esri | Polityka prywatności
Witryna internetowa support.esri.pl, używa plików „cookies”.
Więcej informacji o używanych plikach „cookies”, ich zastosowaniu i sposobie ich modyfikacji, znajdziesz w dokumencie Polityka Cookies.


Help Desk Software by Kayako Fusion